2013年7月6日星期六

2013.6.14 新加坡4天自由行 - Day 3.1 – 烏節路

今早會去烏節路行下,我地都唔好行百貨公司,不過知道烏節路都有些美食,所以都安排半天逛街。先去Killiney Kopitiam食早餐,搭地鐵去Somerset站落車,出了站過對面馬路轉左直行到Killiney Road就會見在對面馬路的Killiney Kopitiam。Killiney Kopitiam在Orchard Lucky Plaza及樟宜機場都有分店。



Killiney Kopitiam 67
Killiney Road
Singapore 239525
http://www.killiney-kopitiam.com/loc_sgo.html



要了二份烤面包($2),Mee Rebus迷樂布施面($4.3)及奶茶$1.4),烤面包不及亞坤的脆,不過反而啱我口味,裡面的咖央及牛油又不及亞坤的多,所以真是各有各好。其實唔知Mee Rebus是甚麼,只是想試試地道口味,甜甜的醬帶微辣,冇乜特別。新加坡的奶茶都是偏甜,不過他們用練奶,不完全攪拌就不會太甜。



食完沿 Somerset地鐵站方向行去Orchard,途中見到一個玩滑板的公園,穿過公園就見到313@Somerset,開始行下商場先



又見到亞坤



商場大部份商店都未開門,樓上有大食代

有滿記甜品,不過未開舖

商場門外有間包今天,西式舖面的中式茶樓,有點心及各種包 




行返出烏節路,十點幾的烏節路沒有太多人,一路向前行,經過義安城,初時見到義安城的名字以為是國內的商場,原來裡面有高島屋。




第一次見到這樣的7-11,唔知是否一樣是24小時營業呢

到了目的地Ion Orchard,門前的Model很有趣

有間頗大的日本$2店,入去行了一陣

商場就冇興趣行,落去地庫行Food Opera,都有好多野食



有間陸羽,唔知同唔同香港個間呢?點心$4.5,其他食物大概$4-$8



同事推介吃Teochew Fish Ball ($5),說是非常彈牙,不過我覺得在我家附近街市買的魚蛋比它好吃。


商場裡有林志源及班蘭蛋糕,試了班蘭蛋糕,都是冇乜特別,之後想找Four Seasons榴槤班戟,原來Four Seasons在義安城,我還一直以為在Ion Orchard。

離開商場在街上見到有雪糕三文治,要排隊買呢,$1一件有一寸厚很抵啊。


可以揀用麵包或脆餅夾雪糕
終於行到義安城買了貓山榴槤糯米糍($6.4)



過了端午節還賣糭

有間鉅記

還有很多日式食店





連我家大小姐的至愛魚燒都有

睇到都想吃的意大利雪糕

行完街返回酒店游水及休息到三點鐘才再出發去食松發肉骨茶。去松發肉骨茶應該係Clarke Quay站落車最近,不過我們從Lavender出發去Clarke Quay要轉兩次車,所以我們選擇了在City Hall落車行過去。

經過St. Andrew’s Cathedral

Parliament House

Elgin Bridge

真正的空中花園




到左Clarke Quay,前面幾枝巨鐵就是G-MAX及GX-5的所在地

對面建築物的窗戶顏色很齊整很有特色

前面就是松發了


舖裡有很多懷舊東西

肝腰肉骨茶($8.0),豬肚湯($5.5),另加白飯($0.6),可以加湯,唔好怕面懞,我們加了兩次湯。個人覺得比黃亞細好食。

食完肉骨茶,再回頭去返Clarke Quay,剛好有人玩G-MAX,在空中彈下彈下,真係好刺激






在新加坡經常都見到的觀光車
起程去Gardens by the Bay,地鐵的班次比較疏,經常要等4-5分鐘,坐低抖下影返張靈異相先

沒有留言:

發佈留言

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。