2014年6月10日星期二

2014 台中南投5天自駕遊 - Day 1.4 清境紙箱王


雖然已經停雨,但地面尚有大量積水,
我地就移至室內活動。


經過紙箱王郵局,有興趣既可以買postcard
寄返屋企或者寄比朋友。


上左樓梯就係紙箱王餐廳和蜜蜂故事館。
蜜蜂故事館個名好似係講故事既地方,
但其實又係購物點,照例又要放低銀兩。







蜜蜂故事館入面就係紙箱王餐廳,
餐廳只有西餐及火煱,我地想食地道菜,
所以冇入去食野,只係影了幾張相就走人。






又想食地道菜又想食烤雞,
蜜蜂故事館售貨員推介我們
去博望新村附近的水擺夷,
她叫我們先打電話去問問,
不過她並沒有電話。
這樣又係好朋友Google出場既時候了,
搵到水擺夷電話,
售貨員還幫我們打電話去訂位 
 (其實並不需要訂位,只是怕餐廳早休息,
打定電話避免去到摸門釘。)

博望新村位置比黃慶果園還要高,
而且要由小路入去,山路又冇燈,
只靠車頭燈的光睇路,所以駛過了頭也不知,
GPS發出要調頭的訊息,但路太窄唯有繼續前行,
幸好駛到不遠處有一段比較闊少少的路,
看清楚兩邊都冇車才大U turn調頭。
今次用最慢速度找尋入口,
終於見到博望新村的入口,
跟住又要找水擺夷的位置,
結果又找錯地點,去了另一間民宿,
要問人才找到正確位置。

原來水擺夷本身都是間民宿,
另外經營餐館,可能提供一泊二食都唔定。
入到餐廳,右邊是接待客人的地方,
左邊是餐廳。餐廳裡已經有兩枱客人,
之後又來多一枱。我們原本想散叫食物,
不過落單時,他們才推薦套餐,
有雞有魚有湯及兩個小菜,盛惠NTD1400。
烤雞味道不錯,魚普普通通又多骨,
湯淡而無味,其他小菜一般。








食飽飽之後返民宿,途中經過7-11,
一心諗住入去買啤酒及其他飲品。
停好車行近才知這間便是清境最高7-11門市,
海拔2050公尺。
買完野便返民宿飲啤酒及食生果。



~ ~ ~ Index ~ ~ ~

上一篇 : Day 1.3 雨之清境

4 則留言:

  1. 紙箱王我食過一次,不過唔會再去嚕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以嗰一次經驗黎講,都好唔掂下。個餐唔好食又唔熱,最唔好就唔環保。

      刪除
    2. 好彩我地跟本冇考慮食啫。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。