2014年6月20日星期五

2014 台中南投5天自駕遊 - Day 2.5 廬山溫泉


原定安排傍晚時才去廬山溫泉,
現在反正冇地方可以去,
就早些過去行下泡下湯。

昨天由埔里上山時,已經見到有個分岔路,
左邊上清境,右邊去廬山。
我地set好GPS之後就跟住指示駛落山,
但途中GPS指了我們行捷徑,
駛入一條很窄的山路,
那條路我在Google都找不到,
大概位置在地圖的14甲橫行過去。
路程是縮短了,但那是單程山路,
如果有對頭車都幾麻煩。
無驚無險好快就到左廬山溫泉。


我地將車停係溫泉區下面,
因為上溫泉區條路非常斜,
見到有警告牌寫住小型車勿上,
可能驚細車唔夠力,
我們租車既更加唔敢硬闖。
斜路盡頭就係廬山吊橋,我地冇過橋,
而係去右邊既溫泉街。


條街好短得幾間舖頭同一兩間餐廳,
遊客都唔多個。


呢度應該係過左吊橋入面,好舊好鄉下



終於來到目的地-天廬大飯店,但係已經停業。
其實來廬山之前做了一輪功課,
發現好多人問廬山現况,究竟廬山發生甚麼事呢?
原來廬山溫泉區於2008年9月颱風「辛樂克」
吹襲台灣時受重創,當年9月15日,
南投縣發生多處土石流;
而以廬山溫泉區的土石流發生較為最嚴重。
有飯店及民宿倒塌,多名員工和遊客被活埋。
摧殘之後,重建之路遙遙無期,遊客銳減,
以至好多溫泉旅館相繼結業。
咁點解會揀天廬呢?
天廬大飯店就係其中一間指定泡湯飯店。
(到現在網站仍然冇更新資料)



一場來到,四圍搵下其他旅館。
一路行都唔見有人,死城一個。
最後找到這間蜜月館大飯店有得泡湯,
NTD350一個人,入去睇過還可以,
有好多唔同款既按摩池,
而且都有唔少客,咁就呢間啦。


間飯店都幾多客,
我們走時剛好有一團人check in。


浸完溫泉返上山食晚飯,
今次個GPS指番條正常公路比我地行。
今晚團友想食甕缸雞,
落山時已經留意到公路旁有間幾大下既餐廳。
就係呢間伊拿谷,天都未黑已經要等位。


等位期間走入餐廳後面睇風景,
影下清境藍調


zoom近D睇下先,對面有條村


餐廳門口有幾個大缸,就係用來燒雞既甕缸。


師傅攞起隻剛燒好既雞比我地影相。


等左一陣有位,我地叫左個A餐,
NTD1000四餸一湯,白飯一桶。
另外又加NTD500要多一隻雞消夜食。

第一碟上枱係雞湯滷桂竹筍,
唔錯,幾好味。


山菜炒山豬肉,
食唔出山豬肉同普通豬肉分別。


炒高麗菜


主角甕缸雞,隻雞係剛燒好仲熱騰騰,
有對勞工手套加膠手套比我地撕開隻雞。
隻雞冇昨晚係水擺夷食既雞好味,
感覺唔太新鮮,
可能雞劏好後擺了一段時間才燒。


呢間餐廳唔係食完結帳,
而係去櫃台落單同時比埋錢先。


食飽飽開車去7仔買定啤酒回民宿再食過。

~ ~ ~ Index ~ ~ ~

下一篇 : Day 3.1 元首館

4 則留言:

  1. 廬山溫泉我住過一次。當時已經同團友講D飯店建築在咁近條溪,好有危險。估唔到講左呢句話幾個月後就發生咁大件事。當時我話嗰間飯店,成間sir左落條溪嗰度。唉!
    後來我黎清境,都特意到廬山睇下佢變成點,但就愈睇愈心UP。
    睇黎應該都係無得再攪,睇下幾時可以封左佢。

    回覆刪除
  2. 睇嚟都係喇,成個溫泉區人影都唔多個,連D泉眼都關埋。
    我地有問過附近商舖,聽到話政府要管制溫泉區,所以好多飯店結業。

    回覆刪除
  3. 可能係有潛在性既危險,讓其繼續經營會出現人命的威脅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 浸溫泉都有望落條溪度,成條溪都係水泥色,可能不斷都有泥石流落去。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。