2014年10月1日星期三

2014.10.1 (晴) 再遊富良野

對上一次來富良野
已經是9年前了。
當時是跟團的,
印象中只去過富田農場,
所以今次安排兩天遊富良野。


8 則留言:

  1. 撞鬼今次個青池咁靚既!!

    回覆刪除
  2. 好彩早左去到,仲有d太陽光,再晏d個天陰哂就冇咁靚^_^

    回覆刪除
  3. 我都係咁話先算啦 , 撞鬼咩 ~ 乜你果個青池咁靚既 . haha ...
    我去果陣池水烏卒卒 , 點似得你好似去左 九寨溝 咁款 . ^_^ !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去果陣係咪落過雨呀,好似話落完雨後兩三日會濁d架。

      刪除
  4. 回覆
    1. 仲有少少,得幾塊田有花睇~

      刪除
    2. 九月薰衣草應該無了。紫色是SAGE鼠尾草。

      刪除
    3. 佢有寫花名,不過唔識睇,其實我唔識分薰衣草同鼠尾草。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。