2014年10月25日星期六

2014 北海道16天初秋自駕遊 Day 2.1 - 北海道到著、Nissan 租車

2014.9.24 (陰) 新千歲空港→道の駅ハウスヤルビ奈井江→旭川


上一篇講到喺酒店食完早餐後,
坐酒店巴士去成田空港。
因為第一次坐國內線,去左國際線搵Jetstar,
梗係搵唔到啦,又要問人先知要去國內線。
跟住指示牌行,行到好遠先見到Jetstar。


要自己check in同埋print boarding pass,
不過好簡單,只要入啱Ref code,對清楚資料,
確認完print張登機証就可以去寄行李。



又係要搭巴士上飛機


銀色機身幾型下喎


飛咗個幾鐘已經到咗北海道上空


天色嘛嘛,灰灰暗暗



有架螺旋槳飛機,後面果架係Air Do


攞完行李就去搵租車公司,又係要行好遠先到。
到咗柜台第一時間攞張booking email出來,
個姐姐搵咗一輪都搵唔到,
唔係冇咗嘛,係就大鑊,呢十幾日點算呀! ( >﹏< )
由頭摷到尾,由尾摷返上頭,終於搵到 ( >__< )
跟住攞個國際車牌俾佢,
個姐姐睇咗一輪就同我講"Sorry, expired",
有冇攪錯,個國際車牌我地5月去台中先攞架,
亞姐你識唔識睇架 。
於是我指住個日期話俾佢知,
呢個係開始日期唔係到期日,
由5月1x日開始有效一年架,
咁佢即刻好唔好意思講Sorry。
之後就俾咗個number我,叫我地坐係對面等車。
日產都唔係細公司,唔通未租過俾香港人,
連香港國際車牌都未見過 (╯з╰)


等咗一陣就有車,佢間車行離機場都幾遠下,
好似坐咗好耐先到。
又喺車行辦咗一輪手續,比埋錢就去攞車。
我地個Plan係冇指定車款,租車公司安排咗架Note,
車尾廂唔大放唔到兩件大行李,
要㩒低後座兩個位先放到,好彩我地得兩個人,
多兩個就千祈唔好揀呢款車。

就係呢位姐姐同我地一齊驗車,驗完車又教我地用個GPS,
冇問題姐姐就同我地拜拜。
上咗車,但仲未可以出發,
又要插USB义電器、又要裝手機car mount,
最後要插USB播歌,但係搵唔到USB位,
又要走返入office搵頭先個姐姐出來幫手先搵到。


開車前影低行駛里數,45408km都行咗幾耐下。
還車時係 47770km,即係十三日行咗 2362km,
平均一日行182km 左右。



同架車裝好身已經過了12點半,set好GPS,
另外仲用埋Google map,終於可以開車。
但係剛開車出去,完全分唔到方向,
都唔知轉左定轉右,結果又行錯路要調頭,
好彩周圍都冇車,可以調頭唔使兜路,
跟返條正確方向,正式出發。


~ ~ ~ Index ~ ~ ~

16 則留言:

  1. 想問對於坐jetstar有什麽評價?我打算回程由北海道去東京玩幾日,之後返香港。
    車頭插住部手提電話舊deck係自己買定架車本身有? thx^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 座位夠闊,正如Albert話齋,冇投訴^_^

      刪除
    2. 車頭插住部手提電話舊deck係自己買架~

      刪除
    3. 個deck叫咩名? 我想買一個類似的

      刪除
    4. 係手機car mount,有大有細,我部8.4 tab 係中size。

      刪除
  2. JetStar 咁平,還有皮疏化坐,無投訴了。

    回覆刪除
  3. JetStar ? 好陌生下喎 , 銀色機成部戰鬥機咁 , 有型度爆燈 . ^^
    租車位姐姐咁蝦碌 , 膽汁小D都俾佢嚇死 . haha ...
    另外租13日要幾多Yen ? 同埋邊間租車公司 ? 最後俾埋網址 .
    最後係部車除左行李位之外仲有乜優點缺點咁呀 ? (唔好意思 , 問題多多)

    回覆刪除
    回覆
    1. JetStar 以LCC嚟講算唔錯架, 部機我都覺得好型~
      真係差D比個姐姐嚇死 :(
      租車連保險6萬yen左右, 係コーさん果度搵料架, 網址 http://car.hokkaidotour.net/
      部車冇乜問題, 司機話都幾穩定, 不過梗係冇你楂開果D咁型啦XD
      使乜唔好意思, 我都成日問野啦 XDD

      刪除
  4. 呢間公司D姐姐仔真係唔多夠Pro喎
    通常都會指示邊個方向出車離開

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢教完我地用GPS後,有講左一輪野,可能我地冇留意都唔定。

      刪除
  5. 請問日本租車既汽車GPS有冇英文,普通話或廣東話選擇?

    回覆刪除
    回覆
    1. GPS可以揀日文,英文同普通話,係冇廣東話。攞車時職員會教用GPS。你可以叫佢幫你set語言。

      刪除
    2. 哦,日本好多出租車公司,如豐田...你以乜標準來選擇呢? 謝!

      刪除
    3. 對日本租車公司有信心,所以會以平先決,再揀車款。一般大車行如豐田會貴D,但車款多些。我通常搵Agent租車公司,會平好多但選擇少,所以來來去去都是租Fit, Aqua幾款車。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。