2014年10月25日星期六

2014 北海道16天初秋自駕遊 Day 2.3 - 東橫Inn旭川東口


住過昨晚非一般東橫Inn,
呢間旭川東橫Inn就完全冇驚喜。
正正常常東橫Inn隔局,房間都是一式一樣。


禁煙エコノミーダブル,會員價6669yen,
立体駐車場500yen


餐廳係大堂旁邊,地方細,高峯時間要等位




Orix租車就喺酒店前面,
沿馬路一直行就係旭川駅


立体駐車場咭


立体駐車場喺酒店旁邊,
酒店前面另外有一個露天停車場,
不過細車就泊立体駐車場。


昨天需要前枱姐姐教泊車,
今朝攞車時見有另一客人正在研究如何取車,
見佢都攪唔掂要走去搵人幫,
我地梗係等佢做示範啦。


終於攪掂等架車落嚟


拜拜,下一架到我地喇


架車四平八穩落到嚟


趁未關閘影下入面先,
嘩!好高呀,應該有十幾層。


兩邊都有車


影完開得車喇,出發層雲峽


~ ~ ~ Index ~ ~ ~

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 你指個立体駐車場? 幾好玩架XDD

      刪除
  2. 如果間間 東橫Inn 都好似第一間咁 , 真係蝕都蝕死佢 . haha ...
    呢間又唔係差得咁差 , 叫做OK架喇 . ^^
    直立式停車場我都未試過 , 見到都有D淆底 , 都係鍾意泊傳統停車場 .
    (呢個亦係我唔住 東橫Inn 理由之一) XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間係正常東橫。釧路comfort都係立体停車場,不過有人駐守,唔使自己攪掂架。札幌東橫都有人幫,係呢間冇咋。

      刪除
  3. 立體駐車場都泊過幾次
    通常我都是在出面等
    第一次有幸見到佢個內籠

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次泊立體駐車場, 好奇麻, 咪走埋入去影相囉XD

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。