2014年10月29日星期三

2014 北海道16天初秋自駕遊 Day 3.8 朝陽リゾートホテル - 朝食


第二朝一早起身例牌浸個早湯,
跟住就去食早餐。
我地被安排喺昨晚夕食會場隔離個會場,
入面間開一格格,一張枱一格。


呢格就係我地張枱喇


同昨晚啲菜差唔多喎


兩碟魚


北海道の大自然の溫野菜
即係薯仔、南瓜、紅蘿蔔同淮山


Hot Cake


又係味噌汁同湯


和式我從來都唔會食


各款麵包


生野菜果汁,綠色係唔知乜草(知道嘅請幫忙翻譯) + yogurt,
橙色係甘荀汁+又係唔知乜野+牛乳


食得喇,樣樣試少少


沙津唔少得


再來一碟


試哂兩款果汁同牛奶,都係甘荀汁最好飲


餐廳望出去係酒店正門前嘅停車場,
今日個天色都唔錯,繼續天晴唔好比佢停呀 ^_^


~ ~ ~ Index ~ ~ ~

6 則留言:

  1. 我最鍾意飲鮮奶 , 朝朝都隊番幾杯 . haha ...
    和式早餐又唔係差得咁差 , 完全唔食既話 ,
    去到D齋日式旅館咪好大鑊 ? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 去北海道梗要飲牛奶啦XDD
      和式真係唔like,舊年去白川鄉食和式早餐,淨係食左條魚同飯加埋飲湯,果d漬物冇食到。

      刪除
    2. 完全理解..d 朝食如果無西人野食我會想喊

      刪除
    3. 好彩日本人早餐會有飯有湯,唔係得幾大劑

      刪除
  2. 我地以前都好似你咁, 早飯 noway~~~
    不過依家習慣咗, 反而會揀早飯同漬物

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果全日式就一定要食飯, 但漬物都係noway~

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。