2014年11月24日星期一

2014 北海道16天初秋自駕遊 - Day 6.7 あかん遊久の里鶴雅-溫泉篇


鶴雅溫泉分1F豊雅殿同8F天の原,
單雙日男女交替。
今晚女士1F,明早上8F。

1F豊雅殿入口

今晚喺女士專用時間


放鞋位置啲燈光好強


大浴池好大,亦都有好多人,
喺裡面兜咗個圈,好焗,
即刻出去浸露天溫泉。
溫泉望住阿寒湖,不過太黑乜都睇唔到。
明早男士可以浸著溫泉、望著湖景睇日出。

浸咗一陣,可能到夕食時間,
露天溫泉區啲人走晒,咁又可以影相。
由於燈光太暗,啲相影得不太清。



連室內按摩池啲人都走晒,
玩到差唔多夠鐘食飯就走人。



第二朝係單日,輪到女士用8F天の原


休息室可以望到咁靚湖景


直接上空中露天風呂 天女の湯


有山景


有湖景仲有紅葉,正呀!


因為大池有人,唔方便過去影相,
只可以離遠影雄阿寒岳。



太陽係雄阿寒岳旁邊升起



浸完溫泉臨走再嚟多張,
跟著就去食早餐。


~ ~ ~ Index ~ ~ ~

8 則留言:

  1. 個「姬」字好型,咁請問男湯會用咩字?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個問題我都有問過,但係入男湯嗰位人兄話冇留意到><

      刪除
    2. Oic. 不過我之前打錯字,不是姬,係姫。

      刪除
    3. 我喺手機睇呢兩個字分別唔大XD

      刪除
    4. 後尾去另一間溫泉見到女湯又係姬,男湯用殿,我已經估到呢度係用殿^^

      刪除
  2. 如果有交替既溫泉 , 一定兩邊都試勻佢 . ^_^ !!
    呢度既溫泉都好正 , 邊浸邊欣賞風景 , 正 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個溫泉一樣方向,只係一個地下一個頂樓,同樣對住阿寒岳。邊浸邊欣賞風景,當然正啦 :))

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。