2015年1月1日星期四

2014 北海道16天初秋自駕遊 - Day 13.6 東横INN札幌駅北口


東横INN札幌駅北口
禁煙ダブル2泊,第一晚八折5616yen,
另泊車500yen;第二晚6669yen,
連泊Eco plan減300yen。

2009年曾經住過呢間東橫Inn,
貪佢近札幌駅,價錢又平,
不過就細啲,市區酒店係咁架喇。


呢間係標準式東橫Inn,所以都唔使點介紹啦。
床尾勉強開到兩個大喼。




早餐終於有飯團



呢間都算多款式喇



呢份係第二朝早嘅早餐,又有肉丸



~ ~ ~ Index ~ ~ ~

15 則留言:

  1. 真係大鄉里,我只去口過日本兩次,但都未住過東橫inn。睇下今年去北海道團友會唔會揀住東橫inn先。
    連泊Eco plan減300yen。即係點解呀?唔明白呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂。
      Eco plan係連續住唔使執房,每朝酒店會將乾淨毛巾掛係門口俾你替換。不過唔會再供應一次性牙刷。
      東橫Inn係商務酒店,冇乜特別設施,不過就價錢平,同member可以6個月前訂房,所以我多數有理冇理訂咗先,之後先慢慢揀。

      刪除
    2. 咁係唔係隨時都可以做會員架?

      刪除
    3. 登記member要即場做。非會員可以3個月前訂房,去到立即登記(入會費好似係1500yen,冇年費),即時享有會員價,平日95折,假日8折,仲有10送1。我果次係揀假日去登記,折左之後抵銷返入會費。

      刪除
    4. 咁如果一早在網上訂左房,去到先至做會員,這一次入住都唔會有折扣比返我啦?

      刪除
    5. 有架,即刻有discount,仲儲左1個point,儲夠10 point,有一間單人房送,加1000yen可轉雙人房,可以揀房租貴果間先用。

      刪除
    6. 原來咁正既我都唔知添,多謝晒你既溫馨提示呀。

      刪除
    7. 大家交流心得啫,我地都儲咗二晚房,下次住東京區就用得著XD

      刪除
  2. 我二弟都是東横Inn超級粉絲迷,長期客仔 XD
    東横Inn住過2次,覺得唔錯,經你詳述,下次有機會都做member先得 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又未去到粉絲級,不過除咗住溫泉旅館之外,佢會係首選。最like佢可以當日4點前取消,好似我上唔到旭岳,都可以即刻取消改落札幌,如果訂咗第二間就要焗去旭川。
      嚟近4月旅行因為唔係自駕,貪佢近車站,都book咗幾晚^_^

      刪除
    2. 咦~ 點解唔揸車呀?

      刪除
    3. 因為羽田入,第一站去盛岡,揸車時間太長,回程仲金,由弘前落東京。另外我地會坐五能線由秋田去弘前,呢段又揸唔到,所以東北果part唔揸,到東京後就會租兩日去秩父,川越果邊玩。

      刪除
  3. 東橫Inn 既早餐都唔錯喎 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都ok架,不過有時人太多,地方窄坐得冇咁舒適。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。