2015年5月15日星期五

2015 東北關東走馬看花之旅 - Day 2.2 御座石神社


繼續沿馬路踏幾分鐘就到達御座石神社,先找個陰涼位泊低單車。這座朱色の鳥居好搶眼,影幾張相才去神社。如果乘遊湖巴士會在這裡停留20分鐘,乘遊覽船就只能靠近岸觀望。所以一開始已經沒考慮坐遊覽船。

好美的湖,湖水又藍又清澈

朱色鳥居後就是御座石神社

神社隔離有食店,不過未肚餓,去到潟尻才吃午餐


辰子姫像,下半身是龍。傳說好像是跟龍有關,對這些傳說沒興趣,所以也不深究
回望朱色鳥居

幾部單車就泊在涼亭下面

影多一張相又再起程

踩了十數分鐘後,又一次被如畫的風景吸引而停車欣賞。田沢湖是日本第一深湖,果然深不見底。第二及第三深湖是支笏湖(北海道第一大湖)及十和田湖。十和田湖4年前去過,而支笏湖將會在明春去探訪。

風景實在太美,真是不想離開。不遠處就是下一站的浮木神社及金光閃閃的たつこ像。

9 則留言:

  1. 那麼巧,我又是要去支笏湖,不過是今年初秋 ^_~

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗住玩道南,新千歲-支笏湖一路殺落去函館^^

      刪除
    2. 咦, 咁啱既, 我都係一路向南喎, 我地又前後腳啦 ^^

      刪除
    3. 差4個月,你要快D手寫遊記比我抄呀XD

      刪除
    4. 哈哈, 你都知我手腳慢架啦, 盡量啦 XD

      刪除
    5. 咁出咗行程表先啦 XD

      刪除
    6. 出咗行程表先, 呢個一定無問題 :P

      刪除
    7. 唔好客氣, 互相參考啫 :)

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。