2015年5月18日星期一

2015 東北關東走馬看花之旅 - Day 3.1 鶴の湯溫泉篇


未夠6點半已經醒了,打開窗吸收新鮮空氣。外面很靜沒有人。

水車就在前面,昨晚開窗都聽到水車聲

過另一邊窗,對面的本陣一樣很靜

梳洗後出外面逛逛,山上仍有少少積雪

整個溫泉區都沒有人,奇怪,日本人不是都早起嗎?莫非全都去了食早餐,但早餐時間是7點,還未夠鐘喎?

反正沒有人就入去影下相

連混浴溫泉都沒有人

影完相出去時,剛好有日本人也在影相,還在拍短片。接著過去女湯,一樣沒有人。

黑湯

白湯

露天女湯

影完相返房換衫去浸溫泉,今次從二號館入去。二、三號館是相連互通的。二號館外有locker,應該是給日歸用的。

補充 : 
昨晚浸溫泉時,在內湯見不到水喉,只好用水殼裝溫泉水淋身。浸完溫泉後,走到各內湯亦不見有水喉沖身,於是返回二三號館找浴室,原來二三號館只有廁所沒有浴室。大少說內湯有一條水柱可沖身。晚上再浸混浴後,入內湯沖身,找到那條水柱,但水是冰冷的,淋到身上凍到入心入肺,頭也不敢洗。
後來在討論區問人才知道原來一號館的內湯有花灑水喉沖身。

8 則留言:

  1. 正吖,撞正溫泉內無人先至可以拍照同大家分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到會無人,咁梗要影低留念。

      刪除
    2. 所以影到真係好難得架。

      刪除
    3. 係呀, 當日其實都有唔少日本人入住, 點知早上竟然會冇人, 不過食完早餐就多咗人浸了。

      刪除
    4. D溫泉水既顏色好正呀!

      刪除
    5. 今次去兩個溫泉,一個乳白色,一個鐵鏽色,兩個都好正^^

      刪除
  2. 真好無人可以影相啦,其實好多溫泉都好靚,只可惜有人吾可影﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 你試下喺早餐或晚餐時入去睇下, 呢啲時間多數冇人

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。