2015年6月5日星期五

2015 東北關東走馬看花之旅 - Day 5.8 旧弘前市立圖書館


弘前的最後一個景點就是旧弘前市立圖書館,從追手門離開弘前公園,過馬路就到。

冬季對比,厚厚的白雪把整條樓梯也淹沒了 (攝於2011年2月)


我們的目標並不是入圖書館,而是圖書館後面的1:10明治及大正時代建築的模型。上次來因為有積雪行不到去後面,今次是專程來看模型的。

舊建築物有些仍然是現存的 - 
旧弘前偕行社,現為弘前厚生學院所有

弘前昇天教会聖堂

日本基隆教團弘前教会堂

青森銀行記念館

旧弘前市立圖書館,為何顏色跟真實版有出入的

另外有些已經不存在的 - 
「角み」吳服店

角弘金物店

菊池藥店

かくは宮川テバート

旧弘前市役所

慈善館

旧弘前郵便局

行完一圈,原來轉了彎還有兩座

旧制弘高講堂

弘前市公会堂

睇完模型就入去山車展示館,裡面有多架大小型山車

米山

津輕剛情張大太鼓

大根山

紅葉狩山

道成寺山

「羅漢」

黃石公張良山
和德山車

行完一圈離開,已經接近五點,返回酒店休息一會再出去食晚餐。

6 則留言:

  1. 我會喺弘前逗留大半日,預算由車站開始踱步然後就在這裡折返。盡量唔會坐車 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 由車站行去弘前公園都唔使半個鐘,不過又熱又曬唔想行。

      刪除
    2. 我去嗰時仲熱,不過都預咗曬燶返黎。

      刪除
    3. 果邊天氣都幾怪,雖然曬但唔似香港咁濕漉漉,但到三四時又會有悶熱感覺,好似香港人話秋老虎果種感覺,所以唔多想行路,寧願搭巴士><

      刪除
    4. 其實五年前正正我今次去嗰段時間就喺東北,但係完全無辦法記得當時既天氣係點,之但係上網睇天氣就覺得温差頗大,都唔知帶啲乜衫。

      刪除
    5. 係架,日間好熱好曬,但夜晚出去要著薄羽絨呀。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。