2015年6月5日星期五

2015 東北關東走馬看花之旅 - Day 5.9 弘前牛角


乘巴士返回弘前駅,今晚住宿東橫INN弘前駅前。房間景觀開揚,左邊是弘前駅,正前方是Hotel Naqua City, 而右邊是Route Inn。

在酒店休息期間,又再研究明天行程。原定行程是上午青森,下午到仙台食牛舌,傍晚乘新幹線到大宮取車後直駛足利東橫INN。但由於大小姐想先去秋葉原及池袋,所以打算取消到仙台,改去上野。決定行程後立即走去弘前駅,我們想將原先由青森至仙台的車票換成青森至上野,可惜仙台至上野段已經滿席(明天是黃金周開始),下一班車是慢車,較原本時間遲了一小時到達,只餘不足一小時停留,實在不夠時間,無奈只好維持原訂行程。
離開車站步行大概15分鐘到土手町牛角食燒肉,但等了接近一小時才有位。


食放題100品以上,款式很多,看圖亂點了很多不同部位的牛、豚及雞,另外又有蝦及帆立貝。食了兩個多小時才離開。

每落一次order就會有一張單,看到成叠單就知我們的食量驚人了。

東橫INN弘前駅前 :
禁煙エコノミーダブル = 7695円 
禁煙ツイン = 2700円 (會員十送一使用,單人房轉雙床房補差價)

6 則留言:

  1. 哈哈,正好影到我會住既 Route Inn

    回覆刪除
    回覆
    1. 對到正弘前駅,都好方便XD

      刪除
    2. 想問弘前駅附近食肆多唔多? 會唔會好早閂門, 因為可能嗰晚會夜到弘前, 唔想盲中中周圍搵野食.

      刪除
    3. 駅裡面都有食店,不過冇留意開到幾點。我地7點幾出發去牛角,一路行都好靜下。東橫inn隔離就有間食店,印象中我地食完野返酒店時仲未關門。

      刪除
  2. 下次有機會都要試吓牛角

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。