2015年6月9日星期二

2015 東北關東走馬看花之旅 - Day 7.2 足利花公園 - 大長紫藤


跟著人群走,越來越接近足利花公園。路旁有些賣花的小舖。

1千円一大束花

足利紫藤 (入園費900~1,700円) 
(MC: 64 512 325 / Tel 0284-91-4939)
去到西門入口售票處,嘩!好多人呀!雖然有長長的排隊人龍,但只排了5分鐘便買到門票了。

花園入場料金是根據開花情況而定,今天料金是最高的1700円,即代表今天是滿開。雖然有些肉赤,但能看到滿開紫藤,都是值得的。

花園有很多主題區,每個主題區都影了很多相。今次希望將相片傾巢而出,所以會用主題區分,每篇出兩至三個主題。

入場最先經過商品販賣店,但人太多加上想先賞花,所以沒有停留繼續向前。前面人頭湧湧,大家都是向著同一方向前行。

第一個主題區是大長紫藤,這個花棚的紫藤未算長

除了紫藤花外,還有很多其他品種的花

白藤花

大長紫藤


總覺得紫藤花相看起來有些像油畫


過了大長紫藤,便進入另一主題-白藤瀑布

清澈如鏡的池塘有個特別的名字叫自然池塘

白藤瀑布

9 則留言:

  1. 超多人喎, 是假日? 咁多人只係排5分鐘, OK喎!! 紫藤好靚, 真係要plan吓!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係星期日加黃金周,佢開咗好多counter賣飛,我都估唔到咁快就買到飛。紫藤好靚,陸續有嚟架^^

      刪除
  2. 睇呢D紫騰咩月份去睇最好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢網頁寫4月中至5月中,我覺得5月初穩陣啲。啲段時間仲開到9點,夜晚有點燈。

      刪除
  3. 紫藤好靚,諗緊4月24號臨上東北前定係4月30號番東京去,但又驚4月30號星期日開始踏入黃金週,果日如果係東北開車過來呢度都要4個鐘...再番去成田兩個鐘, 班機夜晚9點左右成田機場起飛=_=

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃金週真係好多人,亦好大機會會塞車,你最尾嗰日去搏唔過喎!

      刪除
    2. 但係4月30號睇到滿開機會較大...
      上次你5月3號塞左幾耐先入到停車場?

      刪除
    3. 我住足利,一早去到附近已經有管制,有D路唔俾入。後來見到有無料停車場,check過google行去會場大概十分鐘,所以決定泊低車然後行過去。回程我地係去秩父,原先條路係會經過會場,但係條車龍好長,塞咗幾個時都唔行得,我地決定掉轉頭行,駛回足利方向再重新搵過條路線,先避咗塞車。

      刪除
    4. Day7.7嗰篇有講塞車

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。