2015年11月14日星期六

2015 北九州9天自駕遊 - Budget 取車篇

今次租車係經car.kyusyutour.net,原先喺Orix揀咗Honda Fit 或同級【SA】,8天共31,600円,但ETC Card要睇營業店當日在庫狀況。後來喺討論區見到Budget有ETC Card借,咁就試下訂Budget同時要求借ETC Card,Budget回覆會預留ETC Card,咁就當然即刻取消Orix。

我地訂咗8點喺Budget博多駅前店取車,從酒店行過去只需3分鐘,去到剛剛開門。我地排第二,這間店只有一名職員識講英文,他還說途中如有任何意外都只能至電這間分店找他。辦手續跟以往租車時都差不多,唯一不同的是從頭到尾他都沒有要求我們交出國際車牌及護照,唔通真係講個信字就得。

驗車時,有職員幫忙把行李搬上車,這又是第一次,在台灣及日本租了幾次車都未試過。順帶一提,部車行李箱唔大,我地放1大1細行李剛剛好,如果放兩件大行李就有啲炆。



Honda Fit 都幾靚仔吖,不過點解次次都係銀灰色,轉下第二隻色得唔得呀!!!

驗車完畢,影低行車里數先,49514km又係行咗好耐下喎

間店好忙碌,冇位俾我地同架車裝身,咁就駛出去搵個路邊停低架車先。先裝好Car Cam,跟住裝Car Mount,哩個好重要,因為有些路個GPS完全失靈,全靠個Google Map帶路。


Set埋個GPS,自駕遊正式開始

最後一日福岡空港還車,里數係50566km,8天共行駛了1052km,平均一日都係131.5km,司機話好輕鬆一啲都唔辛苦。九州泊車都幾貴,幾乎每個地方都要俾泊車費,一共用了5900円泊車。入油只入了兩次共8431円,Budget要求我地還車前要在空港店前面的油站入油,所以第二次入油就是還車前入的。

還車時,職員驗車又比之前的嚴謹了些,之前的都是上車抄低記錄,跟住簽個名就走得。今次職員就仔細些,還很認真的用手摸車裙腳。驗完車,入辦公室簽名及找ETC數,我地只係第8日由別府返博多有上高速公路,所以只用了4920公路費。

22 則留言:

  1. 唔駛出示國際牌及護照 ? 咁都得 , 北海道 Toyota 次次都要 ,
    果然係各處鄉村各處例 . ^^
    呢部 FIT 夠晒型仔 , 就算係銀色都唔差 . 正呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都冇諗過佢會唔check國際車牌同護照@@
      部車都唔錯架XD

      刪除
  2. 我覺得應該係個職員忘記左問你攞證件。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗都係嘅,不過佢都應該做慣外國人生意,咁都忘記就有點那個!!

      刪除
  3. 你無交代轉左租車公司,租車費用有無唔同噃?

    回覆刪除
  4. 今次比我租到架新SPADE, 內籠就真係唔掂, 無設雜物位放置雜物, 後座又不能放平擺行李, A柱位視野其差, 完全睇唔到倒後鏡, 司機位又頂膝蓋, 教極坐位都係頂 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢架Spade真係唔多掂喎,內籠細司機又坐得唔舒服,睇嚟要blacklist佢。今次架Fit都唔錯,我地帶咗一大一細唿,行李箱夠放唔使㩒低後座,可以將雜物背包全部掉晒喺後座。

      刪除
  5. 今次我都係租番 Sienta 坐三個人,三個背囊四隻喼四隻袋加一大堆衫零食同生果袋都裝得落。
    我十三日又好似唔係行得到多過你好多喎,都係行咗1293,可能坐咗兩次船同平時泊好架車會搭路面電車或者的士 :P 油錢用咗12629,買路錢好彩有 ETC 只係用咗12810,唔係既話四國既買路錢都好金 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Nerissa, 咁車行有無比架新款Sienta你玩吓!

      刪除
    2. 真係行得好少喎,Sienta係唔係7人車?
      我明年都會去四國,都要book埋etc先得。

      刪除
    3. Mandy, 佢俾架係舊款最新 model :D
      Maggie, Sienta係7人車, 拍低最後兩個座位放行李 :P

      刪除
    4. Nerissa, 咁下次我地4個人就試下租呢架先 :)

      刪除
    5. Maggie, 4個人我都租過呢款車, 要放4件26"喼好免強呀

      刪除
    6. Mandy,如果我4個人去會帶2個28‘’喼同1個20‘’喼,咁放唔放得晒?

      刪除
    7. 2個28‘’喼加1個20‘’喼應該未必得, 你最好去2手車場睇睇穩陣D!!

      刪除
    8. 咁真係要研究下先。我去台灣幾次都係租日產Lavina,夠哂位放行李。

      刪除
  6. 我打算明年3月去福岡在tabirai 網租車, 初步㨂咗 Orix 租 hybrid 但見 Q&A 內容 寫要自已行去國内線,然後再行去 Orix 機塲店取車,見您在博多駅取車,唔知您知唔知机塲取車情况如何呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 福岡空港國際線要搭shuttle去國內線先可以轉地鐵或巴士去博多。租車公司就喺國內線shuttle站對面。過條馬路就係。

      刪除
  7. 搭shuttle 去国內線要錢嗎?

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。