2015年11月4日星期三

2015 北九州9天自駕遊花絮(1)

9天自駕遊已經過了一半,前幾日都是早出晚歸,回到酒店已經累死了。今晚開始住溫泉旅館,食飽晚餐浸完溫泉,有些少時間可以貼些旅行花絮。














10 則留言:

  1. 放熱氣球的變了沙地?不是草地?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能前1晚落大雨,草地太濕啩

      刪除
    2. 我意思是這個位置,三年前是一個草地,佢地剪走晒啲草?

      刪除
    3. 我睇返其他相,真係冇草地

      刪除
  2. 是甚麼節慶?有遊行?

    回覆刪除
  3. 尾二張相既地方叫做乜野名堂 ? 好過癮咁喎 . ^^

    回覆刪除
  4. 熱氣球節我都想睇呢!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年天氣唔好,有幾場都取消咗,好彩都睇到^^

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。