2015年11月20日星期五

2015 北九州9天自駕遊 - Day 1.2 夜@博多


酒店放下行李後,便走去博多駅築紫口附近的Yodobashi逛逛

冇收穫,走回博多駅

見到百貨公司超市,當然要入去看看


佐賀牛,買了些今晚食消夜


在超市買完野便上博多駅樓上搵食

想食牛舌,利久要排隊,排了約20分鐘

要了兩個牛舌定食及一個唔知乜野唐津限定,盛惠5728yen

一碟碟配菜等主角上場



先嚟前菜

主角來了,流口水中

呢個就係唐津限定,"明太イカ燒売と牛たん燒売盛り"
牛舌燒売幾好味,明太イカ燒売就一般

等齊晒食得喇,いただきます

食飽飽搭地鐵去中洲

出咗地鐵行行下見到有舊石碑喺兩條柱中間

見到一蘭總店,第8日回來再幫襯

今晚係Halloween,見到啲人扮鬼扮馬行來行去,不過行得太快,影唔切

行行下行到河邊

呢條就係那珂川,左邊行前少少就係中洲屋台,右邊見到第8晚住的東橫INN博多西中洲



都幾旺場,部份要等位。其實對屋台興趣不大,而且剛剛吃飽,所以都是看看冇幫襯


逛了一陣便乘巴士返回博多駅,雖然好飽,但都要KO埋佐賀牛消夜


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 梗係烚下烚下啦 :-P

      刪除
    2. 哦......以為你生食,嚇得我丫。

      刪除
    3. 每次都會帶萬用煲去架XD

      刪除
  2. 個萬用煲幾大個?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個煲0.8L,110-220w,我加咗張相喺最尾,影到個煲。

      刪除
  3. 上次去博多站間利久佢地拍緊烏蠅 :))

    回覆刪除
  4. 日本D百貨公司好好行 , 另外個晚餐都好正 . ^^
    果邊都興 Halloween ? 估佢唔到喎 .
    牛肉就咁用水烚下烚下 ? 有冇湯底呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地最鍾意行百貨公司食品部^_^
      冇湯底架,用清水烚,另外買咗支豉油。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。