2015年11月27日星期五

2015 北九州9天自駕遊 - Day 3.1 佐賀熱氣球節上篇


昨天從下午開始就不停下雨,睇天氣預告,明早仍然有機會下雨。若果下雨,熱氣球節又會取消。今早校了鬧鐘五點起身,若下雨就繼續瞓,冇落雨就去踫下運氣。未夠五點已醒了,第一時間走到窗口查看有否下雨,外面地面仍濕,但沒下雨。立即上官網看看最新通告,見到有今早競技時間。於是立即梳洗,衝去火車站搭頭班車。


落車後先去買回程車票,然後慢慢行入會場。天還未亮,已經見到隊伍在場中準備







今早天氣很凍,氣溫低於十度,穿了外套加薄羽絨仍有寒意

熱氣球起身了


熱氣球陸續企起身






觀眾大都是坐或企在高處


色彩繽紛很搶眼









6 則留言:

  1. 5點咁早起身去睇氣球....意志力好堅定...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地通常6點幾就起身,早多1個鐘都唔係大問題^_^

      刪除
  2. 晌我個 Blog 既目錄內 Click 呢篇睇唔到,要去你 Blog 內的首頁先睇到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢篇條link有少少問題,我喺發佈後再執過條link。

      刪除
  3. 好正呀 ~ 雖然要晨咁早起身 ,
    不過見到咁熱鬧既場面 , 絕對值得 , 好羨慕呀 !! ^^
    火光熊熊 , 勁 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 去旅行早起身我地冇問題^^
      唔使羨慕,一於諗諗佢啦XD

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。