2015年11月28日星期六

2015 北九州9天自駕遊 - Day 3.2 佐賀熱氣球節下篇


影了一輪相後,開始聽到大會廣播,另外亦有手語翻譯

熱氣球開始昇起


初時以為是數十個熱氣球同時昇空,原來是一個接一個的。每個熱氣球昇起時都會有介紹,在場的日本人會跟氣球揮手,我們也入鄉隨俗,跟昇起的熱氣球揮手。


第一次近距離看到熱氣球








昇高了的熱氣球好像跳降傘



今早雲層好厚,還幸沒有下雨

,這邊廂有個太空人高高掛






看到草坡上的字嗎? “SAGA BALLOON”





熱氣球越飛越遠了,我們也不等它們降落就離開了


回頭走去火車站

今早來時天還未光,離開時才補影車站


在車站也可看到熱氣球。等了一會便有火車返佐賀



由於很多人離開,火車非常擠迫。我們企了入車廂中,座位上大部份都是高中生。火車的座位是兩個位一行的,而大部份學生都坐一個位及把書包放在旁邊的座位,即是一人坐兩個位。我地眼見五行有四行都是這樣。當時真有些不滿,整個車廂都企滿人,他們竟然視而不見,沒有一個學生肯自動自覺移開書包。因為真是看不過眼,便直接坐到身旁的位,隔離的學生眼見有人要坐下也不願讓出座位,最後不情不願下才拿走書包,之後還一直眼啤啤。之前在JR或巴士上都經常見到日本年輕人不讓座給有需要的人,心諗不讓座都算,但在擠迫的車廂還要霸位就真的太過份了。

~~ Index ~~

18 則留言:

  1. 學生、年青人霸位,經常見到,尤其鄉下啲既地方。

    我會示意佢地拎走書包,但佢地通常唔理,然後我主動拎起佢地個書包,塞返比佢,然後坐佢隔離 ... 這種情況試過三次,有兩次個學生走去第二卡企,不過這兩次,學生走了,也冇人坐晌我隔離個空位,可能其他乘客看了整個過程,怕了我 :-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能喺佢地眼中,我地先唔啱又冇禮貌-_-#

      刪除
    2. 會唔會當咗你地係强國人架 !

      刪除
    3. 應該唔關事,其實成車都係日本人多。好似Albert咁講,喺鄉下地區係經常見到後生男女將袋放喺座位上,我喺東北都見唔少。Albert就見過有人放把遮喺位度,霸足兩個位。可能鄉下地方人少搭車,架車唔滿,冇人會話佢地,所以就習以為常,掉返轉你要佢讓位反而覺得你地唔啱-_-!!

      刪除
  2. 書包霸位喺佢地黎講已經太平常, 正如我地喺巴士小巴見到好多大大個細路唔買飛坐人一個位, 好似小巴明明計人頭, 結果隔離位嗰個只係坐得半邊"蘿"
    嗰年去佐賀都見到呢啲情形, http://huinerissa.blogspot.hk/2013/12/16.html 我同佢地講 excuse me 叫佢地拎開就坐落去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係關西機場出市區在列車上遇到唔讓座個案, 反而我地班香港人就個個企起身讓位比公公婆婆 =_=

      刪除
    2. 唔讓座已經唔啱,見到成車人都仲要霸位就更離譜。現代的日本人連基本修養都差晒 @@

      刪除
  3. 關於日本人讓座依個問題,我曾經响網上睇過一些台灣報導,搵到兩篇可以睇睇:
    http://www.appledaily.com.tw/realtimenews/article/new/20150929/701286/
    http://www.ntdtv.com/xtr/b5/2015/07/29/a1213822.html

    仲有由堺雅人演出關於讓座的一條片,都幾好笑
    https://www.youtube.com/watch?v=dYqW7UdFDcY

    我讀日文時,老師都有講過日本人嘅性格有時都幾特別,觀念同文化會同其他國家好唔同,或者日本電車/巴士已經設有優先座俾D有需要嘅人,我見過有D就算無人坐,D後生都情願企而唔坐,反而我試過樣衰衰走去坐 (因為當時實在太攰)

    其實我哋去到時係咪應該要去適應人哋嘅習慣呢..

    咁我哋香港人始終覺得霸位依D行為係唔啱嘅...

    回覆刪除
    回覆
    1. 堺雅人果套劇我都睇過,佢個觀點係好特別。正如我喺貼中都講過,唔讓位都算,但霸位就太過份。其實我地都係搭兩個站,坐唔坐都唔緊要,只係睇唔過眼佢地霸位依D行為...

      刪除
    2. 當然霸位依D行為响我哋香港人眼中一定係非常過份,但或者响日本人眼中覺得無問題,亦可能已經習慣咗,正如報導提及過日本人怕給人「添麻煩」,所以唔會主動提出要求,覺得叫人拿起佔用座位上的東西反而是不禮貌行為,所以嗰位學生見你夾硬坐落去迫佢要攞起個書包咪一直眼啤啤囉,因為日本人正常係唔會咁做,你咁做佢咪覺得你無禮貌囉..

      不同國家,傳統、思想、文化、習慣都有會差異

      刪除
    3. 可能喺佢地眼中,我們都係怪人=.=

      刪除
  4. 咦...我留咗兩次言,發佈時仲見,轉頭唔見咗,係咪跌咗落垃圾留言裏面呢?

    回覆刪除
  5. 手語翻譯都有 , 真係夠晒細心 , 讚呀 !!
    Wow ~ 火箭升空 , 好壯觀呀 , 俾著我肯定睇到唔捨得走 .
    所謂各處鄉村各處例 , 早幾日先同Mandy姐講起 ,
    唔好當全日本既人都係好人 , 去得多日本就知 . =_= !!
    P.S. : Honda 氣球創意十足 , 贏晒 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 話晒都係國際競技,有埋英語廣播架。近幾年都見唔少日本人冇禮貌或唔守規矩野=.=
      之前睇其他blog見過有啲公仔或動物形熱氣球,我今次就睇唔到><

      刪除
    2. 係喎, 點解會無咗動物形熱氣球架!!

      刪除
    3. 唔怪得好似欠缺了什麼似的

      刪除
    4. Mandy,我周圍望過都唔見,唔知係唔係下午先有,但我去佐賀兩日,下午都取消咗-_-#

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。