2015年12月6日星期日

2015 北九州9天自駕遊 - Day 3.6 曳山夜祭宵ヤマ


入黑後街上越來越多人,我們在街上找了一個位坐下,忽然間見到曳山青獅子,未夠鐘巡行,應該只是預演。



山車行了一會就推回小巷,不過樂聲繼續不斷,現場一片「嘻哈、嘻哈」聲,不過我覺得似是hea下hea下多些

跟住又聽到隔離街有音樂聲,是山車金獅子預演



距離巡行時間越來越近,我們在山車武田信玄の兜旁邊找了個較高位置站著等

曳山夜祭宵ヤマ巡行正式開始,打頭陣是赤獅子


接著是青獅子

之後是源義経の兜,現場氣氛開始高漲,嘻哈、嘻哈之聲始起彼落



飛龍可以上下擺動




金獅子


上杉謙信の兜行到我們前面就停下來


原來輪到旁邊的武田信玄の兜加入出巡



看看現場的熱鬧情況


待武田信玄の兜離開後,上杉謙信の兜繼續巡行





總覺得這台「酒吞童子と源頼光の兜」似牛魔王


珠取獅子

由於有部份山車是中途加入巡行路線,當過了最後一台山車七宝丸之後,我們就轉場了



跟著人羣穿過橫巷,又見到打頭陣的赤獅子


青獅子


中途加入的龜と浦島太郎


源義経の兜

只睇相唔夠的,去片


睇多一陣我們都要走了,離開唐津前,走到百貨公司超市買消夜。今晚清清地食魚片烏冬。

去駐車場取車,順道影下晚上亮了燈的唐津城


8 則留言:

  1. 條 街好多人﹐有冇比人撞?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地企高咗,冇比人撞。後尾轉場跟著人羣走,係好迫不過都唔會撞到。

      刪除
  2. 「酒吞童子と源頼光の兜」我覺得似封神旁入面既“雷震子”

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我地啲想像力都幾豐富:)

      刪除
  3. 我通常同祭典無緣, 因為怕人多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然人多,不過日本人好有秩序,又唔會推撞,冇問題架^^

      刪除
  4. 夜晚加埋燈光 , 更加好睇喎 .
    藍色個龍頭好威猛呀 .
    讚歧烏冬打邊爐 , 好豐富既呢 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜晚睇唔使晒住,舒服好多。
      我都好like個龍頭^^
      清清地食下烏冬都唔錯^^

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。