2015年12月9日星期三

2015 北九州9天自駕遊 - Day 4.2 祐德稲荷神社


從佐賀去長崎如果行收費高速一個半小時就到了,不過我們就選擇行國道207號,時間會多一個鐘。唔係為慳買路錢,而係另有目的地要去。途中會經過日本三大稲荷之一嘅祐德稲荷神社。

祐德稲荷神社位於佐賀縣鹿島市。日本全國稲荷神社的總本社是位於京都的伏見稲荷大社(2012伏見稲荷blog),與祐德稲荷神社以及茨城縣笠間稲荷神社並稱日本三大稲荷。笠間稲荷神社唔知有冇機會去。

祐德稲荷神社 (0954-62-2151; MC 461 568 459*75)

車停泊在對面的無料駐車場,過條馬路就到神社。旁邊係門前町,時間早店舖尚未營業

今天是明治祭,唔知有冇特別活動呢?

睇睇地圖先,奧の院在山頂,我們當然唔會上去




過了紅橋穿過樓門再向上望就見到御本殿

御本殿對下有間岩崎社

咁大個心,估計這間岩崎社係求姻緣


寺院中御本殿、御神樂殿、樓門等都塗漆了華麗色彩,又被稱為"鎮西日光"。祐德稲荷神社中侍奉的是民間衣食住的守護神,每年都有數以百萬計信眾前來參拜,香火相當鼎盛。今天一大早已經見到有人到御神樂殿參拜。


由參道走上御本殿

朱紅建築的確相當搶眼







登上高處當然要欣賞周邊風景,對面左邊就是駐車場



御本殿旁邊係石壁社,沿著鳥居走就上到奧の院






剛才沒有留意樓門旁邊的手水舍

祐德稲荷神社到此一遊後,繼續行程沿有明海駛往下一站

2 則留言:

  1. 呢個 祐德稲荷神社 都幾勁喎 , 由山下起到上山頂 .
    如果有機會去果度既話 , 我一定會上埋山頂 奧の院 . ^_^ !!
    連環重疊鳥居 , 咁都得 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你鍾意沿海岸行就會經過,有時間梗係上埋山頂啦

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。