2016年2月3日星期三

2016 西遊紀行鐵路遊 - Day 3.3 岡山後樂園


後樂園因建在岡山城後面,所以被稱為後樂園。
岡山後樂園、金沢兼六園及水戶偕樂園並列日本三大名園。偕樂園不知何時會去呢?


後樂園好大,我地由南門進入,剛好在園中間,所以我們先行後面的樹林。





玉蟬花園可以望到岡山城

井田及茶田




岡山桃雪糕點可以唔試



慈眼堂


驟眼看好像沙灘


澤之池是園內最大的池塘,湖中有三個島,中之島、御野島同砂利島。

低頭一族的和服美少女



鶴舍




匆匆遊了一圈,從正門離開

遲一個月來可以欣賞丹頂鶴園內散策




電車站就在Comford Hotel前面,曾經考慮過住這間酒店。不過我們10點後才到岡山,電車都停駛了,所以最後訂了東橫INN。

9 則留言:

  1. 我上次暑假去,超熱,杯白桃雪糕真係救我一命。

    回覆刪除
    回覆
    1. 暑假嚟呢度,我驚會中暑(>﹏<)

      刪除
  2. 很有日式風味的庭園,好靚呀
    如果有埋丹頂鶴就更正了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個庭園真係好靚, 所以下個月尾都會再去, 如果有櫻花就仲正^^
      D丹頂鶴喺晒鶴舍><

      刪除
  3. 我還以為只有我才會週街拍日本妹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到著和服先影咋 :))

      刪除
    2. 我見到拍婚照都會影 :p

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 我都見到拍婚照,不過距離遠,又唔想專登走埋去影

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。