2016年2月23日星期二

2016 西遊紀行鐵路遊 - Day 6.3 春帆樓、赤間神宮


食完午餐到碼頭逛逛。兩次來下関都是天陰又大風

前面就是去門司港的船碼頭,再過就是海響館

あるかぽーと東防波堤灯台,燈塔個名好長呀!

開始沿海邊行去関門步道

関門大橋,又再見面

地面上有世界地圖

地圖上標示了青島和釜山,唔知有甚麼關係呢

河豚渠蓋

離遠見到春帆樓,上去睇下先

春帆樓,原址是一間醫院,之後改為旅館兼餐館。春帆樓係由伊藤博文題名,並在1888年成為日本第一間合法提供河豚料理的餐館。原來大有來頭,真係失覺晒。春帆樓原建築物在戰爭空襲燒毀了,之後經過重建,而旁邊建有「日清議和紀念館」以留紀念。我地當然食唔起河豚料理,只係去旁邊的日清講和記念館。

旁邊有條李鴻章道,又要講歷史,今次都算係歷史之旅。話說甲午戰爭清朝敗戰後簽訂《馬關條約》的地方就是春帆樓。當年談判期間,有一日李鴻章返回住宿地點時遭刺殺而受傷,後來為避免再遭伏擊改走小路往返春帆樓,而這條的小路就以他來命名。



日清講和記念館,入場無料



館內擺設了當時講數的場景


大清帝國欽差頭等全權大臣李鴻章的座椅

大日本帝國全權辦理大臣伊滕博文座椅

《馬關條約》為大清與日本於1895年4月17日在下関市簽署的條約。中方代表為李鴻章和李經方,日方代表為伊藤博文和陸奧宗光。該條約簽署後,其中第二條文是中國要割讓臺灣予日本,造成往後50年的台灣日治時期。條約中文原本現藏於台北國立故宮博物院,日文原本則藏於東京國立公文書館。換句話說,記念館內的是複印本。


日方代表為首相伊藤博文和外務大臣陸奧宗光

中方代表為欽差頭等全權大臣李鴻章和欽差全權大臣李經方

記念館好細,走一圈就睇完。接著繼續向前行,很快就到赤間神宮。仲記唔記得上面既水天門,就係今早在下関駅見到嗰個。


皇太子殿下御成婚記念之松,係邊位皇太子呢?

赤間神宮是為了祭祀在壇浦之戰身亡的安德天皇(日本第81代天王)所建。安德天皇死時只有8歲,得8歲點樣戰死沙場,實情係被投河自盡。睇維基原來安德天皇係平清盛外孫。平清盛有啲印象,原來上幾篇出現過,就喺宮島棧橋影過佢個像。

跟據網上資料,日本神話記載裡有三神器,八咫鏡、天叢雲劍及八尺瓊勾玉,而八咫鏡於1958年被一名考古學者從岡山縣挖掘出來,他將八咫鏡獻給赤間神宮,所以立了這磈「八咫鏡奉鎮碑」以作記念。據說八咫鏡現在是放在三重縣的伊勢神宮內。




匆匆睇完神宮,又要起程去下一站。

4 則留言:

  1. 赤間神宮水中門影出去個景幾特別,不過上次去都幾多人,要搵機會去影都唔容易

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能天陰陰,冇留意可以喺門度影関門海峽

      刪除
  2. 李鴻章去簽馬關條約確實有血有汗

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。