2016年2月25日星期四

2016 西遊紀行鐵路遊 - Day 6.5 門司港


落車後向著海邊方向行去海峡プラザ

點解得一隻香蕉人,唔見咗隻指天蕉人

燒咖哩好似好出名,入去試下先

賣相唔錯,不過睇落似焗咖哩飯,味道都唔錯

食完野開始逛門司港

門司港レトロ展望室,最高的建築物,去到邊都見到

Blue Wing Moji はね橋正在開橋


國際友好紀念圖書館,但門前個牌寫住中國料理,咁究竟係圖書館定餐館呢?

旧門司海關,唔知道可唔可以入去參觀呢?



門司港レトロ觀光物產館,入去兜咗個圈,不過冇收穫。

行到去度橋烏雲中剛好出現耶穌光




影完個天,度橋已開始關閉




過了橋不遠處就是関門連絡船碼頭,不過我地仲有一個地方未去。

門司港駅,駅外又圍了板,要繞路入駅內


呢度就係入口,好似貨倉

裡面竟然有個幸福之泉,駅內都圍曬板,冇野睇

終於完成門司港要乘船返下関

去自助售票機買船票,片道400yen

唐戶行每20分鐘一班,另外有船去巖流島

夠鐘登船了,這程船只有我倆及一對老人家,四個人包船,油錢都蝕埋



4 則留言:

  1. 原來可以搭船返去,等我下次又試下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 條條通下關,搭船又得,行返去又得XD

      刪除
  2. 旧門司海關同國際友好紀念圖書館都可以入去參觀,不過無咩野睇
    旧門司海關只係睇下展品同有個細既展望台望去藍翼吊橋
    國際友好紀念圖書館入去後旁邊有中國料理餐廳,上樓梯係圖書館

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就唔見有人入去,所以都係影張相就走人。
      圖書館入面竟然有間中國料理餐廳,真係估佢唔到。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。