2016年2月29日星期一

2016 西遊紀行鐵路遊 - Day 7.3 500 Type Eva Cafe


去博多駅除了繼續鳩鳴外,其實又係為咗Eva

今次係去500 Type Eva Cafe








餐廳內只有一個corner有Eva裝飾




Eva menu選擇唔多

只order了一份Eva cake同drink

另外叫了一件普通 cheese cake

食到乾乾淨淨,為的是要影個杯同碟


High tea完,又要在駅內玩尋寶遊戲

博多駅內有10個Eva使徒,我地在駅內外氹氹轉 (好彩有 JR pass),最終都只找到9個使徒。






博多駅Muji作最後衝刺後,今晚晚餐揀了運河城內的ポムの樹食蛋包飯




買足一日,食足一天,還未夠。回酒店再食無料Soba,跟住再出去逛激安。

8 則留言:

  1. eva cafe 好似冇咩特色

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好一般,食既野又少,只係有少少擺設

      刪除
  2. 搭完 Eva 新幹線,再去呢間 Eva Cafe,對 Fans 來說實在一大快事。
    不過如果架 Eva 車由東京直去箱根〔小田原〕,似乎更正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 到依家我都仲未知Eva係乜東東@_@

      刪除
    2. 雖然我都唔知,但乜都紫色,幾靚吖!

      刪除
    3. 外型又真係幾吸引XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 好似係動漫嚟,叫新世紀福音戰士

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。