2016年3月1日星期二

2016 西遊紀行鐵路遊 - Day 8 福岡空港 (完結篇)


歡樂時光話咁快就過,是時候要離開。福岡空港離市區很近,地鐵7-8分鐘就有一班車,超級方便。

地鐵只到國內線,去國際線要轉接駁巴士,有上次經驗,今次完全冇難度。

先去counter check in寄行李。今次編了第2行,幸好坐得前,因為回港當日香港落雨,我地啲傘又放了入行李中。當我倆下機上了接駁巴士後,就落起大雨來,遲落機的乘客都變了落湯雞。

仲有時間便再四圍逛



12:50機,仲有成個鐘,當然要再去出血

51號閘口有些遠,要預多些時間行去

春卷機已經到了


快運會安排坐得後的乘客先上機,我地坐第二行係最後上機,但坐下後仍然仲有咁多人登機

話咁快就在跑道排隊中


回到香港天氣真係好差。今次快運可以算準時,但又係行李delay。

終於完成2016年第一個遊記,又要預備第二個旅程。
下一個遊記快將上畫

*** 完 ***

27 則留言:

  1. 你唔會加錢劃位? 我好驚編到好後同俾人打散。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會早3個鐘去到check in,坐快運未試過編到好後,次次都可以揀到窗口連位,就算4個人都係前後行。反而坐港航就試過編到尾二行。

      刪除
  2. 你就好啦,寫得咁快,看來我都要加把勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係慢工出細貨嘛^_^
      我要嗱嗱聲寫埋再出發呀!

      刪除
    2. 我都想嗱嗱聲寫埋再出發呀 T_T

      刪除
    3. 快啦,你會唔聲唔聲又出發架,哈哈!

      刪除
  3. 咁快又一個~~追唔切呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快又會有下一個,因為我地依家已經喺北海道:))

      刪除
    2. 慳慳埋埋D假一次放晒,哈哈!

      刪除
    3. 嘩~ 你就真係唔聲唔聲, 嚇我一驚, 哈哈 ^^
      玩得好開心咁噃, 幾時返呀 ^^

      刪除
    4. 我唔得閒寫預備篇同出發篇,不過今個行程我都講好多次,一早就揚晒架。今次玩盡佢,4月6號先返。

      刪除
    5. 原來係悠長假期, 咁就要盡情玩盡情吃, 唔駛掛住我地架, 哈哈 XD

      刪除
    6. 唔得架,有時間都要巡下blog,唔係返嚟有排追XD

      刪除
    7. 我都剛去完意大利回來了~~
      不過嚟緊仲有三個旅行(兩個月內去四個...HEHE),
      所以我都要去晒先有時間開始寫遊記了~~

      刪除
    8. 我地今早才回來~
      歐遊完仲有3個旅行,勁羨慕,我地有排先再去旅行呢!

      刪除
    9. 等係趁轉工空檔瘋狂一下先~~

      刪除
    10. 今早先返...咁快回到氣, 周圍巡"blog", hahaha~~~ :P

      刪除
    11. 早機返,執野執咗成個下午,食完飯就巡下blog嘛。

      刪除
  4. 何時才能走遍47都道府県
    <--你已經去咗好多個了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年會最少加多4個縣XD

      刪除
    2. 太強了~~羡慕死人~~

      刪除
    3. 老了,趁仲行得走得,要及時行樂~

      刪除
    4. 行得咁快, 追唔切呢 XDD

      刪除
    5. 咁我地就減慢步伐啦XD

      刪除
    6. 咁唔該等埋我喇~~~ XD

      刪除
    7. 好,一於等埋你XD

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。