2016年5月6日星期五

2016 道南8天自駕遊 - 湯の川プリンスホテル渚亭


上次來函館沒有住溫泉酒店,今次來一定要住番一晚。比較了幾間湯の川的溫泉酒店,以渚亭的位置比較好,露天風呂可享無敵海景,而價錢都是相差幾千円。我倆從未在日本住過風呂付客室,反正都已經over budget,就決定豪一次。
湯の川プリンスホテル渚亭 (0138-57-3911; MC 86 079 585)
【渚亭人気No.1】 豪華ビュッフェを満喫プラン
露天風呂付客室(和室10畳)39096yen; 入湯税300
Jalan 3600 point 利用,實數35,496yen,相比日式溫泉旅館,動輒要五六萬円,這個價錢還可接受。順帶一提,這間酒店不接受銀聯信用咭。

Check in時會安排我們在這裡等候及登記

Welcome Drink要了士多啤梨奶及蘋果汁,好美味,唔知可唔可以encore呢!

還有其他飲品選擇

辦理好手續,女將帶上房間。兩個人住和室十疊已很足夠了

落地玻璃外是露天風呂,推開玻璃門便可跳入風呂



正式應該從右邊門進入浴室,沖乾淨才下水


先影下室內,一般應有的都齊全




露天風呂留待今晚慢慢嘆。我們先去大浴場,去女湯會經過溫水泳池,不過唔見有人游水

女湯「乙姬」,男湯「浦島」

可能很多房間都付風呂,享用大浴場的人不多。剛到時有幾個人,過一陣已經全部離開了。



獨享海景露天溫泉


獨個兒享受溫泉之餘,還可欣賞夕陽餘暉。現場睇是火燒雲,可惜拍不到。



浸完溫泉就去夕食會場食自助晚餐。通常食完晚餐,房間已經變身了

食完晚餐回房嘆私家風呂,一邊浸溫泉一邊欣賞對岸夜景

4 則留言:

  1. 睇番2010年既網誌 , 我係住隔離再隔離既 湯の浜ホテル ,
    無敵大海景 + 餵海鷗 , 好好玩呀 , 不過你呢邊仲正 ,
    話時話 ~ 我都冇試過有得浸溫泉既房間 , 好羨慕既呢 . ^^
    呢度既大湯場都唔差 , 絕對值得一浸 . Yeah !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下一晚間酒店就有得餵海鷗^^
      我都係第一次喺日本住付風呂客室,好正呢!不過就比較大風。個大浴場都唔錯,仲有溫水泳池,就算住普通房都ok架。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。