2016年5月10日星期二

2016 道南8天自駕遊 Day 5.3 洞爺湖畔


行程到了第五日,是時候入油了。ENEOS都幫襯過不少次了,入滿油缸32L@110,連稅3520yen。



入滿油繼續上路

到了休息站,落車伸伸對腳,去個洗手間,接著馬不停蹄趕路。
(0142-83-1010; MC 662 297 003)


大約3點到達洞爺湖畔,泊低車就沿著湖邊走。天色仍然灰暗,隱約看到羊蹄山。當時不肯定是羊蹄山,因看地圖覺得距離頗遠。後來到酒店check in時問職員才確定是羊蹄山。



洞爺湖是橫跨兩町(虻田郡洞爺湖町和有珠郡壯瞥町)的湖泊。我們今晚住的酒店就是位於壯瞥町。

羊蹄山幾乎看不見了,不打緊希望在明天

左邊最後就是洞爺湖万世閣,多年前第一次跟團來就是住万世閣。當年第一天乘國泰直航札幌,之後直接落洞爺湖。但由於航班delay,去到洞爺湖已是晚餐時間,剛剛趕及看花火。第二天早上就只是浸足湯,之後就去了昭和新山熊牧場。所以是完全沒有行過洞爺湖畔。

湖渡る風


中島


行到來足湯,很想坐下來一邊浸腳一邊賞湖。於是大老爺把車駛到遊覽船前面駐車場。





12 則留言:

  1. 回覆
    1. 冇呀!一向唔多鍾意坐遊覽船><

      刪除
  2. 足湯有隻公仔作裝飾好特別﹗

    回覆刪除
  3. 我最鍾意幫襯ENEOS入油 , 除非十萬火急 , 否則一定幫襯佢 .
    漫遊洞爺湖兼浸足湯 , 好悠閒既呢 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. ENEOS係第一次北海道租日產時指定入油站之一,果次多數都入呢間。之後租車都經常去呢間入油。
      行程有時趕有時閒,會儘可能安排時間玩下足湯^^

      刪除
  4. 得閒浸吓對腳都幾爽架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都鍾意浸下足湯XD

      刪除
    2. 剛過去個trip我就係專攻足浴 :P

      刪除
    3. 咁對香港腳咪變咗日本腳,哈哈!

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。