2016年7月4日星期一

2016 淺遊瀨戶內海 Day 11.4 千光寺公園頂上展望台


最後一個景點是千光寺公園頂上展望台
今天的遊人都不少

有座金色人像,不知又有什麼典故



展望台上有另一個恋人の聖地




又是一個遠眺尾道市風景的地方






四國連山



欣賞完風景就到食雪糕時間

一邊食雪糕,一邊賞櫻


食完雪糕,我們亦要離開千光寺,駛往廣島市

7 則留言:

  1. 您行上來行咗幾耐?
    我地打算搭纜車上
    然後行返落去
    或來回都撘纜車(睇下有冇時間)😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地係直接駛架車上千光寺公園駐車場。我要趕去廣島所以唔落山下面。

      刪除
  2. 哦!原來可以咁,我以為要坐纜車或行上黎!
    多謝指導😃

    回覆刪除
    回覆
    1. 前一篇既mapcode就係上千光寺駐車場

      刪除
  3. 見您影咗好多相
    咁您用咗幾耐時間在千光寺😉

    回覆刪除
  4. 多謝回覆,唔該晒😃

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。