2018年9月22日星期六

2018 東北九州自駕遊 - Day 1.1 出發篇


忙了幾天,終於出發了。冷冷清清的第二航廈,到櫃台寄行李後,便去lounge。



1號閘口的環亞裝修後煥然一新,坐位私隱度高了,又可以叉電。可惜早餐6點才開始,6點前只有杯麵及麵包。





簡簡單單吃個杯麵便乘接駁巴士去登機閘口。


3小時後到達阿蘇熊本空港。熊本天氣不似預期



國際線



沒有留意要預約租車公司的送迎車,結果等了一回才可上車。

在不晴朗的一天出發,第一站熊本熊部長辦公室

熊本熊部長辦公室就在東橫Inn通町筋對面

5 則留言:

  1. 係啦,魚蛋粉阿姐好晏先開工。

    要預約接駁車?我以為通常都係要機場counter, 佢就會安排添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 6點先有野食,我哋都係入去抖抖。
      佢哋會先接載有預約既客,我冇預約就要等有空位先上到車。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。