2018年9月25日星期二

2018 東北九州自駕遊 - Day 2.3 高千穗峽、名水白川水源


吃完一個非常差勁的午餐後,開始行高千穗峽遊步道

闊別三年,景物依舊

有人在餵鴨

上次是從神橋步行過來,今次反方向行,所以很快便看到真名井の滝




好像是有甚麼不同了?原來少了艇仔。好像是因為水位漲,所以今天不能撐艇仔。有小艇點綴的真名井の滝 (2015高千穂峡) 👈

繼續行遊步道

鬼八の力石


甌穴

最高是高千穗大橋,中間較遠是神都高千穗大橋,而最低是神橋



到達神橋後便回程,再會了真名井の滝


離開宮崎,重回熊本

駛回阿蘇,看到路邊有人停車欣賞風景。我們也停下車欣賞南阿蘇景色,這就是自駕遊的樂趣。


欣賞完風景繼續駛去今天最後景點,名水 白川水源

白川水源的水可以飲用,除此之外完全看不到特別之處。原來泉眼出水量每分鐘高達60噸。





從高處看平靜的水面如鏡一般清澈






時候不早了,要趕去今晚住宿的酒店。離開前看到白水村的渠蓋。今個旅程沒遇到特色渠蓋。


7 則留言:

  1. 請問您今次將車泊係边度有冇 map code 呀唔該!來回要行幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原本想泊番上次近神橋嗰個停車場,點知兜錯路就泊咗去近食事處嗰邊。mapcode係 330 711 730。
      不過今次個GPS入mapcode又係得8個字,所以全程我哋都冇用過mapcode。只係用電話或地址入GPS。
      行高千穗輕鬆行連食麵約個半鐘。

      刪除
  2. 入地址用英文或日文(我地兩公婆都唔識日文!)

    回覆刪除
  3. 但我唔識用任何中文輸入法,平時用手寫筆!
    我在網上搵想去地方的电話,有時見到有網站又有電話,但唔知电話是否正確,因試過在石垣島去玉取崎展望台,电話號碼就唔啱,有時又揾唔到有电話號碼,請問您是如何揾电話號碼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 電話號碼我多數喺google搵,有官網既就去官網double check。不過唔係度度都有電話號碼。另外,我主要係用google導航,車上GPS係後備。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。