2018年10月9日星期二

2018 東北九州自駕遊 - Day 5.2 福澤諭吉旧居 紀念館


去中津城只是想在別府與小倉之間找個中間點,完全沒有留意中津城附近的景點。到了中津城才知道原來中津市還有另外一個代表城下町觀光的景點,就是福澤諭吉舊居及紀念館。老實說,在此之前我完全不知福澤諭吉是誰。原來福澤諭吉就是萬元日鈔上印著的肖像。枉我還每次帶著幾十個諭吉去日本!
能夠成為日鈔最大面值的人物,他的來頭當然不少。福澤諭吉是日本近代重要的思想家和教育家,他亦是東京學士會院首任院長、日本著名私立大學慶應義塾大學創立者、明治六大教育家之一,影響了明治維新運動。

左邊是舊居,右邊是紀念館







館內收藏了一萬日元的1號券 (A000001B),是日本銀行贈予中津市的


3D打印的人像



福澤諭吉旧居是福澤先生19歲前居住的地方






福澤諭吉親自改建的倉庫,福澤先生就在二樓讀書

倉庫後面還有一座細小的白鷺稲荷社



紀念館外有一間觀光案內所,好像是當年諭吉母親開的店

5 則留言:

  1. 哈哈,我個女成日都同我地講佢仲有幾多諭吉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我阿女都同我講, 佢D朋友又係話帶咗幾多幾多諭吉去日本, 哈哈!!

      刪除
  2. 原來諭吉比英世勁10倍..哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 千yen通常只會留意富士山個景,冇乜人留意個人

      刪除
    2. 唔係因為去過福島參觀過佢嘅紀念館都唔會留意到依個人

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。