2018年10月28日星期日

2018 東北九州自駕遊 - Day 9 完結篇


最後一天沒有安排行程,打算睡醒了就浸溫泉,然後慢慢嘆早餐,待夠鐘退房才去寄行李。原本只是到博多駅逛逛,但早上收到快運電郵,我們的航班延誤了差不多3小時。多了時間,我們先去天神購物。

大老爺指定要買香印

乘巴士回博多駅,逛完商店又去食拉麵,今次是博多一双。



雖然已經辦了網上登機手續,但因颱風過後,多班航班延誤,怕有混亂,所以都預早去機場。果然在安檢時就遇上港澳台同時間排隊,另外今早回港的航班亦延誤了8小時,跟我們的航班只差35分鐘。


最終我們的航班一改再改,幸好今次只是再延後20分鐘。

20:55登上腸粉離開九州,但一個月後,我又再出發去九州,今次是跟大老爺去鹿兒島及宮崎自駕遊。

後話: 早兩天UO已經出通告通知大部分15號航班改17號飛,而16號回港的航班全部取消。在討論區看到很多人都換不到17號機位,要18號甚至再後才有。其實我們的航班並不滿座,我坐位後排有約4行左右兩邊全部無人,前面亦有部份空位。真不明白為何UO不能安排機位讓被取消的乘客早點回港。

~  完 ~

9 則留言:

  1. 班機延誤3個多小時都算好彩

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次UO都算唔錯,一早已經通知延誤,唔使去到機場呆等幾個鐘。

      刪除
    2. 剛打完大風,大家都已有心理準備航班會亂晒龍。會包容多好多既。

      刪除
    3. 慶幸我哋揀咗17號回港,16號既航班全部取消,好多人喺討論區嘈到拆天,好多人要去到18號打後才有機位回港。

      刪除
    4. 睇嚟嘈既人唔夠水準噃

      刪除
    5. 依家既香港係投訴之都,D人有理冇理都投訴,邊有水準可言

      刪除
  2. 想請教下,天神d嘢是否平d?要專登搭車去天神購物,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 福岡shopping唔係博多駅就係天神中洲,都唔係話專登搭車既。我覺得天神多野睇同啱後生女多D。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。