2019年8月3日星期六

2019 冬遊道東、靜岡賞花行 Day 9.1 向伊豆出發


冬遊道東完滿結束,由靜岡賞花接力。由於路途遙遠,我們一早就到車行取車。

今早仍然是天晴,不過午後開始轉陰,晚上更下起大雨。離開東京都一直行駛高速公路,進入神奈川平塚市時驟然見到富士山頂。


舖滿白雪的富士山頂

印象中應該是大小姐第一次在本州駛上高速公路。無驚無險到箱根,繼續向熱海進發。

駛出高速公路後,經過函南原生林停下車讓大小姐稍為歇歇腳。


跟富士山距離更接近了


休息一會,繼續行程駛去第一個目的地熱海梅園。可惜的是今天是星期日,熱海梅園附近一帶都找不到泊車位,要駛到距離半小時步程的地方才找到車位。不想浪費來回的時間,決定先駛去伊豆,明早回程才去梅園。

途中已經看到滿開的河津櫻




道の駅 伊東マリンタウン,這個道駅的特色就是彩色特色屋,此外還有個Seaside Spa。


終於駛到目的地伊豆シャボテン動物公園,入場前先欣賞伊東風景。


6 則留言:

  1. 上箱根啲路難揸嘛,我遲啲都諗住伊豆加箱根兜番轉呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係行高速公路,冇難度啦

      刪除
    2. 係咪無乜雪呢? 响東京都租雪軚無乜得揀呀。

      刪除
    3. 我都冇留意到係唔係雪軚,我訂車時冇要求雪軚。

      刪除
  2. Hello ,請問在東京住邊間酒店去取車用邊間分店?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 住東橫Inn大塚北口,租車Nippon rent a car大塚分店。酒店行過去大約5分鐘。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。