2015年11月21日星期六

2015 北九州9天自駕遊 - Day 1.3 東橫INN博多口駅前


東橫INN在博多有幾間店,我們揀了博多口駅前,這間比較近車站,同時亦近我們明天取車的Budget博多駅前店。今次訂了禁煙エコノミーダブル(8208yen),房間跟以前住過的沒有分別,所以沒有影房間。






一樣的早餐,冇要求食得飽就算了


食飽早餐還有時間出外面影下周圍環境,對面還有一幢別館,一樣要在這邊辦Check in

這間可能是少數沒有駐車場的東橫INN,不過對面就有露天駐車場

這個駐車場是鎖轆式,我們第二天在佐賀就泊了一整晚這種泊車位。車停在泊車位上幾分鐘後,地面的感應板便會升高。取車時,按下泊車位號碼,入錢精算後,取回收據,待感應板降下就可以開車,很簡單呢

泊一晚都是500yen,在博多來說是很平易了

酒店隔離就有Family Mart

行出街口就見到博多駅,有行人天橋,算是很方便了

街口有間Route Inn,旁邊有電梯,攞住行李可以搭電梯。昨晚乘巴士是在駅前下車,步行過來都很快很方便。

6 則留言:

  1. 我今次終於在秋田間分店入咗會喇 ^^

    回覆刪除
  2. 東橫inn我始終都未住過 . XD
    鎖轆式停車場在小樽就試過 , 幾好玩架 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 東橫Inn我地住過N咁多次,真係住開有感情*^O^*
      鎖轆式停車場就第一次試,初時都驚唔識用,因為唔識睇日文,不過亂打亂撞又比我攪掂咗XD

      刪除
  3. 我嗰次都係住呢間噃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一晚冇租車,呢間近車站,旺中帶靜都唔錯架。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。