2015年12月29日星期二

2015 北九州9天自駕遊 - Day 6.6 旅館山河夕食與朝食


~夕食篇~
住溫泉旅館通常6點前到旅館,安頓好房間就先去浸溫泉,嘆完溫泉才去食飯。去到食事處,找到“椿”枱,食前酒及前菜已經放在枱上。入席後女將還幫我們拍照。

霜月お献立

食前酒-金柑酒
食菜 鰆魚、大根、漬物




刺身 - 熊本名産馬刺
午餐才吃過馬刺,對馬刺已冇期望,況且只有幾片,已經唔記得味道如何了。

椀物 - 胡麻豆腐

燒物 - 山女魚塩燒


蓋物 - 茶碗蒸

鍋物 - 大阿蘇鷄の塩麴鍋  小国野菜


鍋裡還有肉丸,清晒個鍋真係好飽

揚物 - 天ぷら

御飯及香物

剩低的湯加入蕃茄

蕃茄湯飯,好好味

デザート

食物份量唔算多,但都夠飽。食飽飽回房休息,之後當然再浸溫泉。

~朝食篇~
一早起身例牌浸早湯,泡完湯去食早餐。和式早餐一向冇期望,最緊要有飯落肚。

蒸籠裡係兩片肉




有魚有蛋又有奶,都唔錯,吃埋碗飯,超滿足



食完飯,女將請我們到大堂飲咖啡。飲完咖啡,回房休息等夠鐘去浸六尺桶風呂。

4 則留言:

  1. 早餐個五花腩好似幾正

    回覆刪除
    回覆
    1. 整體來講,佢夕食同朝食都唔錯,雖然貴價野唔多,但食材新鮮,味道亦唔錯

      刪除
  2. 住日式溫泉旅館,除左浸溫泉外,我最祈待是夕食及朝食,精美的擺設好吸引,個條小蘿蔔好可愛﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物擺設真係好精緻,小蘿蔔都幾好味架^^

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。