2016年2月9日星期二

2016 西遊紀行鐵路遊 - Day 3.7 呉市到著


從忠海到呉要在広轉車,去到呉已經天黑了


呉線全線開業80周年

関門名物都有介紹

酒店就在呉駅對面馬路,第一張相拍了日景。近呉駅有幾間酒店,但價錢都偏貴,可能係3連休,連comfort hotel都要過萬yen。終於揀了這間business hotel。

ビジネスホテルごとう@NET 和室 3人まで (素泊) 6960yen

酒店入口唔太明顯,尤其是夜晚黑黝黝睇唔到,我地都行過龍要折返



大堂有小食及飲料賣



和式3人房,如果真係3個人住會好迫



安頓好行李,過去火車站搵野食。回家後睇相才發現原來今天沒有食午餐,今早只吃了簡單早餐及一杯雪糕,但又唔覺肚餓。

車站隔離有間百貨公司,我們在食品部買了消夜及明天早餐。之後去了這裡食晚餐。

來到廣島縣怎能不食蠔及廣島燒,食物味道唔錯




冇食午餐,夜晚食番夠本

酒店有早餐供應,每位220yen。我訂房時見早餐只是多士及咖啡,所以訂了素泊。


是日早餐,雞串,炒Soba及茶碗蒸

8 則留言:

  1. 吳市係造船重鎮, 正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地只係夠時間行兩個歷史館,入船山個邊都冇時間去-_-#

      刪除
  2. 我安排唔到時間去 =_=
    220yen一個早餐好平呀,街外吃都要過干円

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家開咗直飛廣島同岡山線,去呢度方便咗, 可以嚟個短trip^^
      個早餐係好平, 不過我見唔到有人食>_<

      刪除
  3. 你自己出去食個早餐正好多。

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。