2016年4月19日星期二

2016 道南8天自駕遊 - スマイルホテル苫小牧


(0144-36-5111; MC 113 162 553)
"早めの予約がお得♪早割りステイ45" 素泊semi double,料金4400yen,駐車場無料。
今次道南旅程有3晚入住溫泉旅館,其餘就揀一些平價的商務酒店。照以往做法,半年前開始訂下東橫INN,然後再尋找其他酒店。今次刻意減少住東橫,道南遊只住了一晚。
第一晚入住Smile Hotel,是整個旅程最平的,兩個人都只是4400yen。論房價這間不是最平,但因為駐車場無料,所以總額變成最低。
酒店距離苫小牧駅有十分鐘步程,我們自駕就不成問題。酒店大堂在二樓,不過大堂有電梯到地面的駐車場,不用攞著行李上樓梯。

酒店有專用駐車場,不過好快就滿車了。我們來check in時剛好有最後一個車位,但晚上再回來時就已經冇位,要泊去隔兩條街的契約駐車場(一樣是無料的,但記得把泊車飛交到前台吸飛)。

專用駐車場就在後面,車位不多,很快就滿了。


寬闊的大堂



原來很多城市都有這連鎖酒店,我曾經check過大阪難波的Smile Hotel,但價錢貴很多。




早餐食事處

早餐540yen唔算貴,但我們要去食北寄貝丼,所以只訂素泊

一般連鎖商務都會有的洗衣乾衣機,第一日到埗,還未需要洗衫

房間尚算寬敞,可以放到兩件大行李, 活動範圍亦都足夠。一般用品齊全,兩個人才4400yen,還想要求甚麼呢?






6 則留言:

  1. 4400Yen ? 一個人都嫌平啦 , 仲要兩個人 , 真係抵到爛呀 .
    而且仲交足貨 , 好似好新淨 , 令人有種舒服既感覺 . 唔錯 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 間房都企理,不過光線集中喺床頭果邊,工作台同床尾就暗些少,不過整體來講都合格^^

      刪除
  2. 呢間酒店算係平靚正﹗唔算太舊

    回覆刪除
    回覆
    1. 當東橫Inn都要6-7千幾yen時,呢間簡直係超值,仲要駐車無料。隔離Dormy Inn貴兩倍呀!

      刪除
  3. 請教你們訂酒店是自訂的還是跟Agoda或其它訂呢? 有否溫泉酒店的資料可提供呀? 先謝你.

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本我係用日本網Jalan訂,不過如果酒店有官網,我會先比較價錢。唔知你想問那個地區既溫泉酒店?一般我會喺Jalan睇評分,或者睇討論區介紹。另外,你可以參考下我下面既日本酒店篇,係綜合我住過既日本酒店及溫泉旅館。
      https://maggiekaykie.blogspot.hk/2017/01/blog-post.html?m=1

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。