2016年5月2日星期一

2016 道南8天自駕遊 - 東横INN函館駅前朝市


今次北海道8天之旅刻意減少了住東橫Inn (其實是找到更經濟的連鎖酒店)。來到函館會住兩晚,一晚住湯の川渚亭,是整個旅程最貴的溫泉酒店,所以另一晚就要找間平易的。今天是日本假期,東橫Inn有20%折扣,當然是不二之選。
東横INN函館駅前朝市
(0138-23-1045; MC 86 072 251)
禁煙ダブル; 祝日4,752yen; 泊車費500yen


第一次見東橫Inn門外有大駐車場,不用泊立体駐車場。今次租了16日車,有14晚要租泊車位,其間都住了不少商務酒店,但整個旅程都沒有泊過立体駐車場。

大堂頗大,還有兩部電梯


雙人房活動空間大些,可以打開兩件行李。

窗外望駐車場,望到我們的車

前面就是函館朝市

這間早餐食物算是多款式






這間東橫Inn是我比較滿意的一間,不過如果另一晚不是住渚亭,我會選擇住La Vista。

4 則留言:

  1. 湯の川渚亭我都有留意過佢D房 , 好貴既呢 , 不過物有所值既 . ^^
    東橫Inn唔駛泊立體駐車場 , 掂喎 , 我就係忌左佢所以先至小幫襯東橫 .
    (基本上係未幫襯過) XD . 個早餐都中規中矩 , 掂呀 .
    另外想問你係乜野月份出門架 , 四圍都冇乜雪既 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係因為渚亭overbudget,所以要住東橫Inn平D平行番><
      今個trip都冇泊過立体駐車場^^
      我地19/3出發,落到函館係21/3

      刪除
  2. 想問下呢間酒店一日泊車費500yen係咪可以無限出入?
    東橫INN check out時間一般是十點,如果我第二日朝早出車,到午餐想泊番呢度去朝市果邊
    咁我再入番去呢個停車場會唔會包埋呢一日泊車費內?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間東橫係出車俾錢,所以唔係無限出入。
      東橫inn立体駐車場就可以無限出入。暫時我住過既佐賀同呢間函館朝市前都唔係立体駐車場。每次出入都要俾錢。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。