2016年8月31日星期三

2016 南北九州雙城遊 - 東横INN佐世保駅前


由於是深夜到達佐世保,所以酒店要選擇最近車站的。東横INN佐世保駅前就是不二之選,因酒店就正正在駅前面,一出車站已經見到,行幾拾步就到,非常方便。兩母女當然是訂禁煙エコノミーダブル,二連泊房價是6650yen及4923yen。

房間望車站駅前,正前面是Toyota租車,右邊是巴士總站,去各觀光景點都是在這裡乘車。

中間白色頂建築物前後都是巴士站,有齊各巴士路線,應該不難找。

左邊有間Green Hotel,再行過少少就是三浦天主教堂。

早餐位置已經見到佐世保駅,真是超級近

Lobby大,朝食會場寬敞,完全沒有擠迫感,坐得很舒服

暫時是東橫之中最滿意的早餐

這個麵超級好味



每逢星期一還有咖哩飯

這份是第二天的早餐,有咖哩飯食,不過嬸嬸添太大碗了,食不完有點浪費

酒店旁邊就有商場,裡面都有些食店

酒店門前是1號巴士站,是乘快速巴士往九十九島的巴士站,但班次非常疏


過條馬路就是Toyota,租車自駕都很方便

另一邊是巴士站

去年住過的弘前東橫跟佐世保東橫都是比較滿意的,而佐世保的早餐就更勝弘前東橫,所以佐世保現時是排名第一。

4 則留言:

  1. 响香港無食開飯做早餐,有時都唔明點解响日本會食得落!行得路多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我除咗响酒店食和式早餐會食飯之外, 都好少會食飯, 今次純粹試下佢個咖哩飯

      刪除
  2. 我上星期住左三間東橫感覺張床唔錯,瞓得幾好,但早餐只屬一般,通常玉子同香腸只會是但有一款,唔似你呢間咁多選擇

    回覆刪除
    回覆
    1. 住得多東橫都已經瞓慣咗,一般都瞓得幾好。早餐就真係好一般,佐世保呢間就真係有驚喜,選擇多之外,仲要好好味^^

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。