2017年7月3日星期一

2017富士箱根逍遙遊 - ホテルマイステイズ富士山(Mystays Fuji Hotel)


ホテルマイステイズ富士山(Mystays Fuji Hotel)
(Tel 0555-21-7510; MC 161 243 599*18)
カニ60分食べ放題付バイキング!1泊2食付き!スタンダードダブル 富士山ビュー 
酒店是新裝修去年尾才重開,但31500yen有點貴。不過今天是星期六,河口湖畔的旅館就更貴。房間是富士山景,可惜住宿時間又是天陰,看不到富士山。



夕食揀了一小時蟹放題,吃了未夠一小時已經投降。其他食物款式少,食物質素都是一般。










飲料有咖啡、茶及橙汁,另外是有料啤酒

食完晚餐,趁附近超市未關門,開車去買生果。

早上起來藍天白雲不見了,富士山亦失去蹤影。酒店斜對面是富士急。

酒店沒有溫泉只有大浴場



一樣是富士山景



早餐就中規中矩,所以如果再有機會入住,只會訂一泊朝食,反正酒店附近都有不少食店。











看到啤酒機上的中文翻譯,已想笑。再看英文即爆笑。

吃完早餐到外面看看




酒店大堂很寬敞

大堂有各種日用品,包括女士護膚品


無料駐車場

影完相回房間執行李,離開酒店開始第三天行程。

2 則留言:

  1. 招呼咁多外國遊客都仲可以寫啲咁好笑嘅中英文,有時真係唔明响呢方面日本人會無咗一貫嘅認真。

    回覆刪除
    回覆
    1. 餐廳員工連簡單英文都唔識,用翻譯軟件譯出嚟既英文係咁上下啦XD

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。