2018年1月31日星期三

2017 風雨同路信越行 - Day 5.7 双泉の宿 朱白 - 夕食與朝食


夕食與朝食的食事處妙菜庵

我們被安排坐在窗旁的4人枱,過了馬路便是湖邊,早上可享湖景。

会席「朱白(すはく)膳」

先附前菜,其實看著菜單也分不清食物名稱,汗顏(ー_ー)!!



鍋物是和牛陶板燒








第二朝早餐是坐回完位,但今天天氣轉差,一樣看不到湖景。


除了這份朝食外,還有些自助食物的。




手作豆腐



有幾款自助食物




4 則留言:

  1. 日本的豆腐好好吃,好多時我都吾知食左啲乜嘢料理,有時都是靠估是甚麼^)^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係好鍾意食豆腐,我記得我食咗幾啖就pass咗畀阿女。會席食通常都要估食緊嘅係乜東東😂

      刪除
    2. 豆腐一睇都知好味!

      刪除
    3. 係好味,不過我鍾意食豆腐花多啲XD

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。